NOU ÎN MOLDOVA

ACADEMIA DE LEADERSHIP ȘI MANAGEMENT

31 mai, 7 iunie și 14 iunie 2024

Keystone Events, str. Albisoara 42/2
Află cum să gestionezi eficient o echipă, să dezvolți o cultura a companiei, să creezi sisteme de lucru autonome, să comunici în mediul business, să crești motivația și să rezolvi conflicte.

Te vom ajuta să atragi angajați valoroși și să îți reînnoiești energia pentru a-ți atinge obiectivele.

Alătură-te astăzi și începe călătoria ta profesională!
6
module
Elaborate cu grijă pentru a atinge obiectivele de creștere a participanților
20+
participanți
Academia va forma o comunitate de oameni de afaceri
7
ore / zi
O dată pe săptămână,
între 9.30 și 16.30
Cine va găsi Academia utilă și interesantă?
  1. Antreprenori și fondatori de companii.
  2. Manageri de nivel mediu și superior.
  3. Specialiști în HR și profesioniști în HR.
  4. Specialiști în managementul proiectelor.
Formatori și Traineri
  • Vitalie Popescu
    Master în psihologie organizațională (Germania), Trainer certificat (România), fondator AEGIS Trainings.
  • Mihai Popescu
    Director HR cu peste 15 ani de experiență în companii moldovenești și internaționale precum Coca-Cola, Moldcell, AquaTrade, fondator RarePeople.
  • Cătălina Popescu

    Absolvent al Școlii de Economie din Stockholm.

    Consultant în domeniul Planificării Strategice. Fondatorul Media Vantage.

Program Academia de Leadership și Management
31 mai, 7 iunie și 14 iunie 2024
Modul 1. Leadership vs Management
Vitalie Popescu
  • Dezvoltați-vă metoda individuală de conducere pentru un grup de lucru, departament, sucursală sau companie
  • Identificați diferența calitativă dintre abordarea managerială și cea de lider
  • Învățați să rezolvați problemele strategice și operaționale în moduri diferite
  • Creați o motivație pe termen lung pentru angajați și pentru întreaga companie în ansamblu.
Modul 2. Cultura companiei și rolul liderului în formarea acesteia
  • Cum se unesc oamenii într-o companie?
  • Ce este cultura companiei?
  • Cum se formează și se menține CC?
  • Rolul liderului și managerului în formarea, dezvoltarea și menținerea CC.
  • Ce este un ritual?
  • Relația dintre munca în echipă și cultură.
Модуль 3. Gestiunea Resurselor Umane
Mihai Popescu
  • Principalele sarcini și obiective ale departamentului de HR.
  • Ciclul HR ca proces holistic și continuu al activităților de HR într-o companie.
  • Situația de pe piața muncii din Republica Moldova.
  • Căutarea și selecția personalului - o provocare modernă și modalități de a o depăși.
  • Cum să alegi angajații potriviți?
  • Exemple de valori cheie de HR.
  • Evaluarea personalului și managementul satisfacției.
  • Strategii moderne de reținere a personalului.
  • Simularea managementului personalului în realitatea creării unui startup și lansării unui nou produs pe piață.
Modul 4. Managementul Strategic
Catalina Popescu
  • Plasarea eficientă pe piață având în vedere sustenabilitatea pe termen lung.
  • Formarea de avantaje competitive care să asigure o poziție avantajoasă pe piață.
  • Analiza structurii pieței și a caracteristicilor acesteia pentru a dezvolta o strategie.
  • Concurente prin crearea și optimizarea modelelor de afaceri.
  • Blue Ocean Strategy: Dezvoltarea unei strategii pentru a crea o nouă piață sau a schimba una existentă pentru a evita concurența directă.
  • Calculați rentabilitatea totală (TSR) și alocarea strategică a activelor pentru a crește diversitatea portofoliului.
  • O sesiune practică în care sunt analizate studii de caz pentru a explora decizii și experiențe strategice.
Modul 5. Gestiunea Timpului
Vitalie Popescu
  • Cum să determinați prioritățile personale și de muncă?
  • Cum se dezvoltă un sistem unic de management al timpului și creșterea productivității la nivel de echipă și companie?
  • Cum să reduceți nivelul de stres prin tehnici exacte și eficiente?
  • De unde ai energia/motivația pentru a termina ceea ce ai început?
Modul 6. Motivarea Personalului
Vitalie și Mihai Popescu
În acest modul veți afla despre
  • Cum sunt utilizate KPI și OKR în gestiunea performanței și stimularea angajaților.
  • Varietatea sistemelor de motivație. Cum și când funcționează motivația materială și nematerială.
  • Cum să determinați abilitățile personale ale angajaților și cum să utilizați corect delegarea ca instrument de dezvoltare a acestora.
  • Cât de important este feedback-ul în procesul de management și motivare a angajaților?

Urmează acest curs unic pentru a deveni liderul echipei capabil să gestioneze structura companiei, să modeleze cultura companiei și prin creșterea eficienței și eficacității ei!


Continuă activitatea ta de manager la un alt nivel! Acum!

Preț standard 590 евро.


395 euro

Preț valabil până la 17 mai 2024.

Economie - 33%!

Zile
Ore
Minute
Secunde

Galerie
Contact direct!
Lasă-ne contactele tale.
Revenim cât mai curând posibil!
Echipa Training.md
Parteneri
Dacă vreți să deveniți partenerii Academiei de Leadership și Management vă rugăm contactați
+373 68 022 133
Mihai Popescu
Contacte
+373 79 99 00 88
vitalie.popescu@gmail.com
www.training.md